Watercolor . Ilustration
Condol
no és el meu estil, però és una artistassa
A mi m'encanta ( luar Na Lubre ) i és un petit OMG a les victimes del tren
Condol
ResponderEliminarno és el meu estil, però és una artistassa
ResponderEliminarA mi m'encanta ( luar Na Lubre ) i és un petit OMG a les victimes del tren
ResponderEliminar