25 jul 2013

La vida

2 comentarios:

  1. esplèndida pintura metafòrica i esplèndid text

    ResponderEliminar
  2. Gràcies,, a mi també m'agrada molt,,,crec que està mol ben treballada la fusió del text amb l'il.lustració

    ResponderEliminar