10 jun 2013

La creativitat sense creació és molt trista.......*esbossant.......l'estiu!! *preparant una marina ( 40 figura )...retrobament !!

2 comentarios:

  1. Aquesta simbiosi endegada amb l'àlbum Crisantems em fascina .... se'n poden fabular moltes històries a partir d'aquests éssers camuflats enmig de la vegetació.

    ResponderEliminar
  2. Moltíssimes gràcies,, aquest és el missatge i l'intenció!!!!! crear fabules......dins uns personatges éssers vegetals

    ResponderEliminar