6 jun 2013

I LOVE PICASSO BLUE!!!

2 comentarios:

  1. sensitiu i càlid homenatge de l'artista al període blau d'en Picasso

    ResponderEliminar
  2. Gràcies..... m'agrada Picasso..el periode blau en espècial

    ResponderEliminar