7 jun 2013

Happy Weekend........Feliz Finde........Bon cap de setmana!!

2 comentarios:

  1. És fantàstic !!!!! és tan poppy !!!! et transmet una sensació de comfort total.

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies, he volgut fer aquest colom missatger ( 6 coloms ) una mica acolorits..i si segueixes el contorn de les figures,estan posades en forme de cor, és a propòsit per donar un caire l'harmonia

    ResponderEliminar