17 may 2013

lo que importa es cantando al caminar

2 comentarios:

  1. bé, tocant a aquest vídeo, no hi puc dir gaire res, ni la música és dels estils que m'agraden ni m'acaba d'agradar l'encaix entre imatges i lletres, ara bé, la lletra en general sí que té molt de sentit crític, alhora que positiu davant dels problemes vitals.

    ResponderEliminar
  2. La lletra d'aquesta cançó em té el cor robat...la trobo molt encertada, les imatges sobretot, les expressións de la cara dels nens i nenes.la música és enganxosa però molt alegra, basicament, m'agrada la lletra.

    ResponderEliminar