23 may 2013

Isabís = cosa bonica

2 comentarios:

  1. Per mi aquesta artista està fent dos àlbums sensacionals, el dels Crisantems i el d'Éssers a la
    Penombra, al qual correspon aquesta delitosa pintura, felicitats per ambdós!!!!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, els dos àlbums són molt engrescadors i van per bon camí, lent però per bon camí....

    ResponderEliminar