3 may 2013

_Fa massa calor per passejar. Potser aniré´ fins al prat i m'asseuré amb les meves aquarel·les per pintar els nous arbres d'Orient i d'Amèrica que el jardiner Richard ha plantat i està aclimatant tan bé. Tots els pruners em tenen obsessionada. Pintar els arbres, des dels grans avets a aquests pruners nans de la Xina, és d'allò més agradable i reconfortant. Sempre penso que el bosc, encara que sigui fet per la mà d'un home expert, és una mica el paradís perdut. Digueu, per favor, que vingui el lacai amb la capsa de pintures( “Els fantasmes del Trianon” Nèstor Luján )---( nou àlbum GESSEMINS )

2 comentarios:

  1. I seguirem endinsant-nos pel bosc, a la recerca del paradís perdut, i pel camí trobarem tresors, com aquesta meravellosa pintura.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, aquest és candidat .... molt contenta dels teus comentaris

    ResponderEliminar