23 may 2013

El projecta éssers i penombres, és el que progressa més lent , entre d'altres coses, part de l'encís del treball és que jo faci la foto i esculli el personatge, ( això no sempre és possible ) i fa uns dies, vaig poder fer-ho!!!! està en procés aviat el podreu veure . Per cert ( en aquesta foto ) el que és veu sobra la taula, és un ram fet a la cera d'abelles!!!

3 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. sense presses i sense pauses excessivament llargues, crec que així el procés creatiu arriba a bon port, fer art no és com fabricar un producte en sèrie, depens de la inspiració, dels retocs, de la satisfacció que et dongui, etc., ara bé, deixar-ho per un període massa llarg pot matar el projecte.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ara, per sort, venia a casa i he pogut retratar un altra,,, no dic més per no desvatllar el projecta, aquesta tarda m'hi dedicaré

      Eliminar