9 may 2013

Crisantems( Alexandre de Riquer) segon poema il.lustrat

2 comentarios:

  1. Preciosa i preciosista obra d'art, on al meu parer, s'hi esbossa una amalgama d'art-decó, simbolisme i surrealisme, però deixant possibles etiquetes al marge, és sobretot, una GRAN obra d'art

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, jo adoro l'art-decó..moltes moltes gràcies, amb un dia com avui.....el valor de les paraules ès multiplica per 10.000............10.0000 gràcies

    ResponderEliminar