Preciosa i preciosista obra d'art, on al meu parer, s'hi esbossa una amalgama d'art-decó, simbolisme i surrealisme, però deixant possibles etiquetes al marge, és sobretot, una GRAN obra d'art
Gràcies, jo adoro l'art-decó..moltes moltes gràcies, amb un dia com avui.....el valor de les paraules ès multiplica per 10.000............10.0000 gràcies
Preciosa i preciosista obra d'art, on al meu parer, s'hi esbossa una amalgama d'art-decó, simbolisme i surrealisme, però deixant possibles etiquetes al marge, és sobretot, una GRAN obra d'art
ResponderEliminarGràcies, jo adoro l'art-decó..moltes moltes gràcies, amb un dia com avui.....el valor de les paraules ès multiplica per 10.000............10.0000 gràcies
ResponderEliminar