15 abr 2013

Primer llibre artesà... fet a mà,,per Sant Jordi acabat....

2 comentarios:

  1. Una altra faceta d'aquesta inquieta artista : llibres artesans

    ResponderEliminar
  2. Que per cert!!! han fet que no pugui conectar ( al PC )fins ara!!!!

    ResponderEliminar