9 abr 2013

bona nit

2 comentarios:

  1. Efectivament: tanca el llum, els estels brillen, igual que brilla aquesta formosa faç, amb peixets als ulls i un ocellet a l'espatlla.

    ResponderEliminar
  2. Josep Maria, l'ocellet és un mussol, per definició l'ocell rei de la nit, on l'espatlla de la noia de faç brillant representa el mon, rodó i carregat d'estels i el blau marí simbolitza la nit.... una abraçada i un somriure!!!

    ResponderEliminar