20 mar 2013

Tenir l'ànima morta

2 comentarios:

  1. m'agrada la combinació de colors dels cabells, i el posat d'aflicció que encaixa del tot amb el text ... ara bé, potser té l'esperança morta, però no pas l'escot, és ben viu !!!!!!!!

    ResponderEliminar