Watercolor . Ilustration
m'agrada la combinació de colors dels cabells, i el posat d'aflicció que encaixa del tot amb el text ... ara bé, potser té l'esperança morta, però no pas l'escot, és ben viu !!!!!!!!
Moltes gràcies, JEP!!!
m'agrada la combinació de colors dels cabells, i el posat d'aflicció que encaixa del tot amb el text ... ara bé, potser té l'esperança morta, però no pas l'escot, és ben viu !!!!!!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, JEP!!!
ResponderEliminar