17 mar 2013

Posta de sol + dibuix Clàudia

2 comentarios:

  1. amb aquesta nova tècnica emprada per l'artista, el resultat segueix sent pur art, molt bell.

    ResponderEliminar
  2. A més de molt gratificant i "Diver" gràcies Josep Maria.

    ResponderEliminar