Watercolor . Ilustration
Preciós, preciós, preciós!!!! aquesta noia tal com va abillada, podria haver sortit de qualsevol de les boutiques vintage que hi ha al Raval.
Gràcies, JEP
Molt bonic Marta!
Gràcies, Estudix2.
Preciós, preciós, preciós!!!! aquesta noia tal com va abillada, podria haver sortit de qualsevol de les boutiques vintage que hi ha al Raval.
ResponderEliminarGràcies, JEP
EliminarMolt bonic Marta!
ResponderEliminarGràcies, Estudix2.
Eliminar