27 feb 2013

Oli sobre tela. Dona d'aigua.

2 comentarios:

  1. Dona d'Aigua .... exhuberància de cos femení, a l'ensems que de colors, reflectits a l'aigua .... una pintura a l'oli que entronca amb d'altres mostrades anteriorment per l'artista.

    ResponderEliminar
  2. ës un dels pocs olis que he fet, en concret crec són uns nou!!! seguiré treballant aquesta tècnica, m'encanta experimentar, buscar, descobrir, si una cosa és pot dir de mi, és que no sóc mono tema, ni mono tècnica

    ResponderEliminar