26 feb 2013

El Sr. Joan Sunyol, critic d'art em va fer aquesta critica!!!!

2 comentarios:

  1. Doncs és una encertadíssima dissecció d'aquesta esplèndida aquarel.la, el sr. Sunyol va fer una crítica de bisturí, a l'alçada d'aquest preciós paisatge.

    ResponderEliminar
  2. Moltíssimes gràcies, no em cansaré mai de dir gràcies!!

    ResponderEliminar