Watercolor . Ilustration
que guapaaaaa!!!!!!!! i la frase és certa, i tant de bo que podem somniar ...... amb els temps que corren !!!!
Somniar és gratis, je je.... gràcies JEPMIA
que guapaaaaa!!!!!!!! i la frase és certa, i tant de bo que podem somniar ...... amb els temps que corren !!!!
ResponderEliminarSomniar és gratis, je je.... gràcies JEPMIA
ResponderEliminar