15 feb 2013

Bon cap de setmana

2 comentarios:

  1. Aquesta artista tan guapa amb ulls de faraona ens avança la primavera en el terreny pictòric.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, JEP....... tu que em mires amb bons ulls!!!

    ResponderEliminar