Marta Puigvendrelló
Watercolor . Ilustration
16 ene 2013
Per espantar la boira...... (*;*)
2 comentarios:
josep maria
16 de enero de 2013 a las 15:28
molt ben dibuixada i missatge positiu
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Marta
18 de enero de 2013 a las 6:35
Gràcies, JEP!!
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
molt ben dibuixada i missatge positiu
ResponderEliminarGràcies, JEP!!
ResponderEliminar