Watercolor . Ilustration
Esplèndid!!!! molt ben definit de traç, tema, format, i color ......... fos on fos que aquesta noia no va anar, ells s'ho van perdre, és molt guapa !!!!
Gràcies!!!!! aquesta noia, diu; en realitat mai he marxat....
Esplèndid!!!! molt ben definit de traç, tema, format, i color ......... fos on fos que aquesta noia no va anar, ells s'ho van perdre, és molt guapa !!!!
ResponderEliminarGràcies!!!!! aquesta noia, diu; en realitat mai he marxat....
ResponderEliminar