L'Àlbum és un magazin, on vull saldar una lliçó,!!!! el dibuix, il.lustració .... aixì com vaig fer una sèrie de cinquanta Carmiles, ara i també per comanda, tinc de fer cinquanta Coloms, sense perdre de vista la resta de la meva obra, perquè no se el motiu ni el perquè.... després d'una setmana de grip, on he treballat aquest àlbum.. m'he llevat amb unes ganes immenses de fer els meus paissatges de tota la vida!!! gràcies JEP.
sensualitat a flor de pell, una faç molt bella, i la frase és certa, a vegades passa que no valorem el present fins que ja ha passat.
ResponderEliminarL'Àlbum és un magazin, on vull saldar una lliçó,!!!! el dibuix, il.lustració .... aixì com vaig fer una sèrie de cinquanta Carmiles, ara i també per comanda, tinc de fer cinquanta Coloms, sense perdre de vista la resta de la meva obra, perquè no se el motiu ni el perquè.... després d'una setmana de grip, on he treballat aquest àlbum.. m'he llevat amb unes ganes immenses de fer els meus paissatges de tota la vida!!! gràcies JEP.
ResponderEliminar