4 ene 2013

EL MAR

2 comentarios:

  1. L'artista amb tot el seu art multiplicat exponencialment; una petita obra mestra del paisatgisme marí; fixeu-vos amb els detalls i els colors del cel .

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Josep Mª... aquest és un treball "GROS"....... d'aquells que pots estar molt temps per fer, però que el resultat et fa sentir bé, molt bé!!!!! Feliços Reis

    ResponderEliminar