9 ene 2013

Coloms missatgers

2 comentarios:

  1. miscel.lània de sensualitat i innocència .... molt ben traçat i perfilat ...... la dita també és un bon consell.

    ResponderEliminar
  2. LOLITAS,,, coloms... noies missatgeres!! gràcies

    ResponderEliminar