Watercolor . Ilustration
dibuix de caire optimista, el que no acabo d'interpretar són les maduixes
Les maduixes són per Sant Joan!! JEP...per molts anys...Felicitats
moltes gràcies !!!!! doncs esperarem al juny !!!!
dibuix de caire optimista, el que no acabo d'interpretar són les maduixes
ResponderEliminarLes maduixes són per Sant Joan!! JEP...per molts anys...Felicitats
ResponderEliminarmoltes gràcies !!!!! doncs esperarem al juny !!!!
Eliminar