30 dic 2012

Tam-patam-tam, que les figues són verdes,

2 comentarios:

  1. l'artista creant i envoltada de llurs obres més recents ..... molt ben conjuminat, i a seguir creant !!!!!

    ResponderEliminar
  2. Tinc moltes ganes de seguir creant!!! Tank u

    ResponderEliminar