18 dic 2012

Pixallits i la meva mussa petita. dibuix de la Clàudia

2 comentarios:

  1. preciós, preciós, preciós!!! fons encertadíssim i la figura molt ben dibuixada i assolint plenament que destaqui al deixar-la amb una sola coloració.

    ResponderEliminar
  2. Moltissimmmmmmmesss,,,,gràcies, bona nit.

    ResponderEliminar