15 dic 2012

La flor, amb Clàudia Puigvendrelló

2 comentarios:

  1. Inspirada aquarel.la on es percep l'ambivalència de l'adolescència

    ResponderEliminar
  2. He volgut deixar el dibuix a llapis tal cual per conservar la frescor de les flors amb la frescor de l'adolescència... gràcies

    ResponderEliminar