2 dic 2012

Bruixa

2 comentarios:

  1. heus ací una "bruixa" glamorousa abillada per anar de festa ...... petita obra mestra del neo-expressionisme

    ResponderEliminar
  2. Neo-expressionisme... Si..... sóc emergent ressuscitada ....gràcies

    ResponderEliminar