10 oct 2012

Gisela i llimones.

2 comentarios:

  1. Nova mostra de retrats aquarel.lístics, post-pop art, on es copsa l'essència del personatge, coloració vistosa.

    ResponderEliminar
  2. De les Carmiles, que ja son unes quantes, encare falta més, a retrats il.lustrats, amb coloració "Carmila" o segurament i molt millor dit, el famós "estil" la "marca" o la signatura, segell propi, comença anar assolint personalitat, en el terreny de la il.lustració, per bé que aquest ja fa molt temps va quedar clar, consolidat , assolit i reafirmat, en els paisatges, una vegade més, em de dir, la personalitat no és registeix i sura amb marca propia, com sura una gota d'oli sobre l'aigua , l'esforç sempre té el seu resultat.

    ResponderEliminar