27 oct 2012

3 comentarios:

  1. Nova performance de l'artista davant d'una de les seves obres més destacades de la seva darrera etapa creativa, a cavall entre el realisme i l'impressionisme.

    ResponderEliminar
  2. No, no és una performance, tampoc cap montatge, senzillament és una foto en el que estic pintant.

    ResponderEliminar