3 sept 2012

Clàudia i oreneta

                                      Clàudia i oreneta

2 comentarios:

  1. sensacional!!!!! molt ben fet el traç de tot el conjunt, esplèndidament ben dibuixat, i un encert també total amb la tria dels colors, la cabellera enrossida + el color de mans i cara, contrasta amb el blau dels ulls + barret + ocell, fantàstica aquarel.la!!!

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies...és la meva neboda, no cal dir que està pintat amb el cor i molts sentiments.

    ResponderEliminar