25 ago 2012

Clàudia i el lloro sabí

                        Clàudia i el lloro sabí

2 comentarios:

  1. excel.lent faula dibuixada i pintada, ara us toca a vosaltres fer anar la imaginació

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, Josep Maria......jo ja tinc una versió de la faula, però deixo que tothom faci la seva interpretació.

    ResponderEliminar