17 jul 2012

Cel trist

                                                           Cel trist

2 comentarios:

  1. Admirable pintura paisatgística d'encertades i genuïnes tonalitats terroses i rogenques. Aquest "Cel Trist" em deixa ben feliç.

    ResponderEliminar
  2. Ho celebro, un mosquit m'ha tret del llit!!!!!!!! i el teu comentari també m'ha fet feliç!!!!!!! una de les meves aquarel.les per excelcencia....... tema made in Marta tipical gran temás.....Bona nit

    ResponderEliminar