Watercolor . Ilustration
Vivències d'artista.
Si,, tinc de penjar alguns més.. és una manera de tenir-los presents....
Vivències d'artista.
ResponderEliminarSi,, tinc de penjar alguns més.. és una manera de tenir-los presents....
ResponderEliminar