je,je,je,jeeeeeeeeeeeee.......Fitxa Tècnica:)......aquarel.la..sobre paper......... mateix format de les altres Carmiles......amb caputxetes com aquesta el llop no hi té res a palar......fuig amb la cua entre cames.ejejejeeeeeeeeeeeeeee..no és dolça, no sé bona, no és tendra,,no és innocent... però és bonica i és la meva Caputxeta(versió made in Marta ......la noia dels pinzells que llegia els llibres a cau d'orella
Si jo fos el llop, aniria amb molt de compte, amb aquesta caputxeta .............
ResponderEliminarje,je,je,jeeeeeeeeeeeee.......Fitxa Tècnica:)......aquarel.la..sobre paper......... mateix format de les altres Carmiles......amb caputxetes com aquesta el llop no hi té res a palar......fuig amb la cua entre cames.ejejejeeeeeeeeeeeeeee..no és dolça, no sé bona, no és tendra,,no és innocent... però és bonica i és la meva Caputxeta(versió made in Marta ......la noia dels pinzells que llegia els llibres a cau d'orella
ResponderEliminar