6 may 2012

Camp de lavanda

                                                 Camp de Lavanda

4 comentarios:

  1. M'agrada molt l'olor del espigol i aquest quadre transporta la ment a un camp ben ple! És precios

    ResponderEliminar
  2. Certament, Pilar........amb ganes de pintar aquesta olor el vaig fer....si ho vaig conseguir o no? no ho sé,però a mi també em fa respirar olor d'espigol

    ResponderEliminar
  3. M'Encisa la gradació de colors, la perspectiva, i un cel tan pur, que omple els pulmons.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Josep Maria.....
      Tècnica:) aquarel.la
      Format:)45x35 cm
      com ja he comentat a la Pilar, és un camp d'espigol.........o flor de lavanda ,,,,, que potser, dit així reflexa millor el color del primer terme..al ser un blau (lavanda) totalment diferent al blau ( celeste) del cel......que no és pot considerar , ni violeta, ni lila, ni morat, ni ultramar, ni blau de prusia, ni cap altra blau

      Eliminar