Certament, Pilar........amb ganes de pintar aquesta olor el vaig fer....si ho vaig conseguir o no? no ho sé,però a mi també em fa respirar olor d'espigol
Gràcies Josep Maria..... Tècnica:) aquarel.la Format:)45x35 cm com ja he comentat a la Pilar, és un camp d'espigol.........o flor de lavanda ,,,,, que potser, dit així reflexa millor el color del primer terme..al ser un blau (lavanda) totalment diferent al blau ( celeste) del cel......que no és pot considerar , ni violeta, ni lila, ni morat, ni ultramar, ni blau de prusia, ni cap altra blau
M'agrada molt l'olor del espigol i aquest quadre transporta la ment a un camp ben ple! És precios
ResponderEliminarCertament, Pilar........amb ganes de pintar aquesta olor el vaig fer....si ho vaig conseguir o no? no ho sé,però a mi també em fa respirar olor d'espigol
ResponderEliminarM'Encisa la gradació de colors, la perspectiva, i un cel tan pur, que omple els pulmons.
ResponderEliminarGràcies Josep Maria.....
EliminarTècnica:) aquarel.la
Format:)45x35 cm
com ja he comentat a la Pilar, és un camp d'espigol.........o flor de lavanda ,,,,, que potser, dit així reflexa millor el color del primer terme..al ser un blau (lavanda) totalment diferent al blau ( celeste) del cel......que no és pot considerar , ni violeta, ni lila, ni morat, ni ultramar, ni blau de prusia, ni cap altra blau