Cert!!!!!!!! aquarel·la de 80 x 40 cm...........no és aquarel·la liquida ni en pastilla,,,,està pintat en aquarel·la en tub, semblant al de la pastositat del dentífric "pasta de dents" o pintura al oli, diluint amb aigua cada color per poder mesclar els colors entre ells,,,,,,,,,,si bé el primer terme és fort, intens, per aconseguir al més semblant possible la textura del terra amb la sorra entre els gallarets i camp “obert” brut .....el fons, l'horitzó, el terme llunya, és fluix, suau, per aconseguir la profunditat, llunyania, distancia entra cel i terra... aconseguint una obra compactada en conjunt
L'Impressionisme es passeja pels camps de la plana de Vic.
ResponderEliminarCert!!!!!!!! aquarel·la de 80 x 40 cm...........no és aquarel·la liquida ni en pastilla,,,,està pintat en aquarel·la en tub, semblant al de la pastositat del dentífric "pasta de dents" o pintura al oli, diluint amb aigua cada color per poder mesclar els colors entre ells,,,,,,,,,,si bé el primer terme és fort, intens, per aconseguir al més semblant possible la textura del terra amb la sorra entre els gallarets i camp “obert” brut .....el fons, l'horitzó, el terme llunya, és fluix, suau, per aconseguir la profunditat, llunyania, distancia entra cel i terra... aconseguint una obra compactada en conjunt
ResponderEliminar