Fitxa tècnica :) Suport:) tela Format :) 65x45 cm. Material:) dibuix a llapis i pintura al oli,,,,,,, l'obra no està envernissada Missatge:) somni de primavera, quan la flor en botó esclata i balla amb sabatilles de betes i roba de setí lluent i rosat ,la primavera.
Encertada mescla de "naïf" amb "expressionisme".
ResponderEliminarFitxa tècnica :)
ResponderEliminarSuport:) tela
Format :) 65x45 cm.
Material:) dibuix a llapis i pintura al oli,,,,,,, l'obra no està envernissada
Missatge:) somni de primavera, quan la flor en botó esclata i balla amb sabatilles de betes i roba de setí lluent i rosat ,la primavera.