15 feb 2012

Carmila i mono

                                                   Carmila i mono

3 comentarios:

  1. Des del meu punt de vista, és una excel.lent mostra de post-pop-art, i subratllo lo de "post", absolutament fresca, lluminosa i contemporània.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, Jep... La Carmila i mono està pintada en suport sobre paper d'aquarel·la de 200 grm .el format és de 32x41 cm....... i el material és;) llapis i pintura a l' aquarel·la. No hi ha retoladors ni cap altre traç que no sigui pinzellada........ em quan a l'estil pictòric......l'has clavat........és un post-pop-art!!!!!!! evolució (crec) lògica.....després de molts anys de tocar l'aquarel.la...una necessitat creativa i una motivació personal molt enriquidora per mi ..ja que em llença de nou a la subtilesa , fres cura , lluminositat , com molt bé dius tu d'aquesta tècnica tant poc valorada,,,,,,per ser considerada un art menor, cosa que jo considero , de primer grau , ja que no permet retocs i no és pot rectificar.....

    ResponderEliminar