24 feb 2012

Carmila i .. Ibis

                                                 Carmila i.. Ibis

2 comentarios:

  1. molt ben dibuixada i gran treball de pinzells, assolint un to compacte entre formes i colors;
    sensualitat a flor de pell, esguard felí.
    Una mostra més d'excel.lent art contemporani.

    ResponderEliminar
  2. Fruit de la imaginació gran dosis d'inspiració i fantasia.gràcies JEP!!!!!!

    ResponderEliminar